Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris altres. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris altres. Mostrar tots els missatges
dimarts, 3 de febrer del 2015
diumenge, 18 de gener del 2015
dimecres, 24 de desembre del 2014
BON NADAL i FELIÇ 2015 !!
The SoundDreamers os desitgem molt BONES FESTES amb aquesta preciosa nadala d'en Joan Cabot, mossèn de la Parròquia de Lurdes.
dimecres, 10 de desembre del 2014
Audios de la Gran Festa 60 Anys de Lo Talento de Siam amb The SoundDreamers
Resum del concert que ens va brindar Lo Talento de Siam durant la festa
Born Mix
Proud Mary
Lean On Me
Slip Slidin' away
Born Mix
Proud Mary
Lean On Me
Slip Slidin' away
dimarts, 18 de novembre del 2014
dilluns, 3 de novembre del 2014
The SoundDreamers a la Festa del Mecenes de Ol'Green
El passat divendres 31 d’octubre Ol'Green va organitzar la Festa del Mecenes al Centre Cívic del Sortidor i els SoundDreamers també hi eren! En reconeixeu algún?
dimecres, 30 de juliol del 2014
dimecres, 9 de juliol del 2014
La Marató de TV3
El desembre passat, The SoundDreamers, vam participar a la "marató" de Corals organitzada pels Amics de la Plaça Santa Madrona i la Parròquia de Lurdes del Poble-sec amb motiu de la Marató de TV3, dedicada a les malalties neurodegeneratives.
El proper 13 de desembre 2014 tindrem una altra oportunitat per col·laborar-hi i poder superar entre tots la xifra de 3.245 € aconseguida l'any passat.
Mentre volem compartir amb vosaltres el diploma que ens ha enviat la Fundació La Marató de TV3:
El proper 13 de desembre 2014 tindrem una altra oportunitat per col·laborar-hi i poder superar entre tots la xifra de 3.245 € aconseguida l'any passat.
Mentre volem compartir amb vosaltres el diploma que ens ha enviat la Fundació La Marató de TV3:
dimecres, 26 de març del 2014
Gran Concert de Ol'Green al Bars
El dissabte 22 de Març de 2014 a la nit al teatre Barts es va esdevenir
la gran festa de Ol’Green a Barcelona, va ser la primera però de ben segur no
serà l’ultima; amb un públic entregat a la màgia que sortia del escenari ple
d’energia i senzillesa. D’aquella senzillesa que fa que tot sigui més plener,
proper, amigable i entranyable.
![]() |
| 'Paraules d'amor' amb Elena Gadel acompanyant a la solista Helena Fuguet |
![]() |
| Final de 'L'àguila negre' interpretada per Josep-Oriol Mas (també director de The SoundDreamers) |
La participació d’un públic que ja venia predisposat a gaudir va
trobar amb la complicitat de Ol’Green el punt màgic de veure’s immers dins del
propi espectacle.
Els que coneixem a tots i cada un del membres d’aquesta Associació sabem
que s’han mantingut ferms en el principis des del seu origen, per que cal
remarcar que Ol’Green es una entitat sense ànim de lucre.
Com ells sempre diuen no son “Old” ni “All” però si que son “Green”;
si a qualsevol persona li preguntes quin significat té per elles el color verd,
la gran majoria diria “la
llibertat”; la llibertat de cantar pel carrer, la
llibertat de ser amables amb tothom, la llibertat d’alegrar la vida a la gent i
un munt de coses més que fan la vida molt més alegre per la gent que els
envolta.
Gràcies per ser com sou tots i cada un dels que formeu la família
“Green”, tant a dins com fora del escenari, i sobretot gràcies per no canviar
al mantenir-vos fidels al vostre origen.
Us deixem amb fotos i vídeos del final del espectacle:
I quan semblava que ja s'havia acabat el 'Oh when the Saints' la Eulàlia Rosa encara tenia que donar lo millor de ella mateixa:
Podeu llegir també la crónica de Josep Guzman al el3, el primer portal de notícies de Sants Montjuïc
diumenge, 16 de març del 2014
Lo Talento de Siam
Gran dia dimarts passat! descobrir que hi ha coses que pel simple fet de desconegudes no deixen de ser excel·lents no te preu... Ens referim mes concretament al grup “Lo Talento de Siam”; encara tenim que esbrinar d’on ve el mot de Siam, no en canvi el de Talento.
Nit d’assaig de part de les cançons del seu repertori o un viatge per la musica dels 70 i 80 ple de ritme i nostàlgia, i que vàrem tenir l’honor d’anar-hi i participar-hi;
i per finalitzar una peça de collita pròpia: Un dia trist
Després de l’experiència viscuda va quedar molt clar .... hi tornarem. Miquel, Cesc, Xavier i Jordi moltes gràcies!!
Nit d’assaig de part de les cançons del seu repertori o un viatge per la musica dels 70 i 80 ple de ritme i nostàlgia, i que vàrem tenir l’honor d’anar-hi i participar-hi;
i per finalitzar una peça de collita pròpia: Un dia trist
(no ens hem adonat i ja han passat tres hores! hem de deixar la sala, no sense abans acabar la peça)
Després de l’experiència viscuda va quedar molt clar .... hi tornarem. Miquel, Cesc, Xavier i Jordi moltes gràcies!!
dimarts, 24 de desembre del 2013
Bon Nadal des de la Parròquia de Lurdes
divendres, 20 de desembre del 2013
diumenge, 15 de desembre del 2013
diumenge, 22 de setembre del 2013
Sabíeu que Ol'Green també asaja al Poble Sec?
Ol'Green, finalista del concurs "Oh Happy Day" de TV3, assaja al nostre barri i es noticia a la web de la Coordinadora d'Entitats del Poble-sec.
Feu click en aquest enllàç per llegir la notícia sencera.
Aprofitem per desitjar-lis molta sort en el concurs i des d'aquí enviar-lis tot el nostre support!!!
***
I nosaltres comencem el nou curs recordant el OH HAPPY DAY que vam cantar tots plegats al Palau de la Música al Desembre del 2011, juntament amb The Golden Gate Quartet!! quins records!!
dimecres, 17 de juliol del 2013
El nostre flashmob també a la ràdio!!
Aquí podeu sentir l'enregistrament per Sants 3 Ràdio del pregó de la festa major i la nostre interrupció musical amb el 'Oh Happy day'!!
Reconeixeu la veu inicial? sens dubte! es un sounddreamer! i també el President de la Coordinadora d'Entitats del Poble Sec, en Josep Guzmán, tot un crack mediàtic!
dilluns, 15 de juliol del 2013
La Festa Major del Poble Sec ja ha començat !!
I nosaltres no hi podiem faltar!!! Axí que ens vam 'mobilitzar espontànement' i... això diuen les noticies:
La Festa Major ha començat de manera sorprenent quan, després que el Josep Guzmán acabés el seu discurs amb un “Tingueu un dia molt feliç”, ha irromput entre el públic assistent un grup de gospel, format per Ramones Gospel Choir, The soundDreamers i Ovnisingers interpretant la cançó “Oh Happy day”
La Festa Major ha començat de manera sorprenent quan, després que el Josep Guzmán acabés el seu discurs amb un “Tingueu un dia molt feliç”, ha irromput entre el públic assistent un grup de gospel, format per Ramones Gospel Choir, The soundDreamers i Ovnisingers interpretant la cançó “Oh Happy day”
dilluns, 25 de març del 2013
El nostre director "en su salsa"
No us perdeu el nostre director fen de les seves!
Ni a la nostre pianista "eventual"... que deu n'hi do també!!
En resum, Ol'green cantant de meravella, com sempre.
Ni a la nostre pianista "eventual"... que deu n'hi do també!!
En resum, Ol'green cantant de meravella, com sempre.
diumenge, 24 de febrer del 2013
dilluns, 16 de juliol del 2012
Video de la festa de la Mostra d'Entitats del Poble-Sec
Video resum de la Festa de la Mostra d'Entitats del Poble-sec, el passat 9 de Juny, realitzat per la fundació El Molino (FEM).
No us perdeu els 3 segons de gloria dels Sounddreamers al minut 3'15!
No us perdeu els 3 segons de gloria dels Sounddreamers al minut 3'15!
Etiquetes de comentaris:
altres,
concerts,
vídeos sounddreamers
divendres, 18 de maig del 2012
Et recordem, Irene
La Irene ens ha deixat aquesta matinada, ha marxat en pau amb ella mateixa i amb els demés.
La vetlla és demà dissabte a partir de les 11:45h al Tanatori de les Corts. La cerimònia serà diumenge a les 9:45h al mateix lloc.
La recordem amb aquests dos escrits de les nostres companyes que tant bé la defineixen i el Amazing Grace que tant li agradava.
Poema per la Irene
Viu la vida intensament,
no et faci por viure-la.
Viu la vida intensament,
no et faci por viure-la.
No tinguis por per el que pugui
passar,
sempre hi haurà algú que t'allargarà
la mà.
Cada dia els teus ulls ens il·luminem
els nostres cors,
els nostres cors,
la teva força interior ens empeny endavant,
a ser millors, més tolerants.
Dona d'empenta i esperit juvenil,
sempre atenta i gentil.
sempre atenta i gentil.
Senzilla i tendre,
la Irene és la flor més bonica de tot el jardí.
la Irene és la flor més bonica de tot el jardí.
Berta P.R.
La saviesa de la Irene
Ens van conèixer casualment gràcies a la nostra afició comuna per la música gospel.
Encara que ser veïnes de barri mai havíem tingut la ocasió de conèixer-nos.
La veritat es que a pesar del que es separava vam congeniar enseguida.
Entre d’altres coses ens separen quasi bé 20 anys, i això condiciona.
Mai fins ara havia tingut una relació tant de igual a igual amb una persona bastant més gran que jo com amb ella.
Recordo les tornades caminant per la carretera de Sants els divendres per la nit després de l’assaig de gospel.
Així vam anar enfortint la nostra relació. Parlàvem de tot, del bé i del mal, arreglàvem el món i de pas també el nostre petit món.
També recordo els concerts, sempre al meu costat compartint moments màgics molt especials i també algun que d’altre per oblidar.
La Irene era una dona sàvia, tenia aquella saviesa que no s’aprèn enlloc, ni a la escola ni a la universitat. Una barreja de intuïció, empatia, experiència i sobretot moltes ganes d’ajudar als altres.
Sabia escoltar, posar-se en el lloc dels altres, respectar els “tempos” i esperar a que cadascú fes el teu propi camí, sense presses.
Sempre tenia preparar un consell, unes paraules, un silenci, un llibre, una adreça, un telèfon, que era just allò el que necessitaves en aquell moment.
Transmetia alegria per la vida i optimisme.
Disfrutava amb qualsevol cosa, el que ara diuen les petites coses.
Em va ajudar en moments difícils per a mi, sense soroll amb respecte.
Sempre hi era quan la necessitaves.
Em vas donar una lliçó de vida.
Irene, estiguis on estiguis segur que estàs ajudant a algú que té algun problema i et necessita.
Et trobaré molt a faltar però segur que d’alguna forma ens seguiràs ajudant a tots nosaltres.
Isabel G.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



















