Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris flashmob. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris flashmob. Mostrar tots els missatges

dimecres, 17 de juliol del 2013

El nostre flashmob també a la ràdio!!

Aquí podeu sentir l'enregistrament per Sants 3 Ràdio del pregó de la festa major i la nostre interrupció musical amb el 'Oh Happy day'!!

 


Reconeixeu la veu inicial? sens dubte! es un sounddreamer! i també el President de la Coordinadora d'Entitats del Poble Sec, en Josep Guzmán, tot un crack mediàtic!





La notícia es de El 3, el primer portal de notícies de Sants Montjuïc.

dilluns, 15 de juliol del 2013

La Festa Major del Poble Sec ja ha començat !!

I nosaltres no hi podiem faltar!!! Axí que ens vam 'mobilitzar espontànement' i...   això diuen les noticies:


La Festa Major ha començat de manera sorprenent quan, després que el Josep Guzmán acabés el seu discurs amb un “Tingueu un dia molt feliç”, ha irromput entre el públic assistent un grup de gospel, format per  Ramones Gospel Choir, The soundDreamers i Ovnisingers interpretant la cançó “Oh Happy day”

Pregó a càrrec de Julieta Serrano, acompanyada de Jordi Martí, regidor Districte de Sants-Montjuïc, Joaquim Mestre, regidor president del Consell Municipal del
Districte de Sants-Montjuïc i el President de la Coordinadora d’Entitats del Poble-sec, Josep Guzmán

Llegiu l'article sencer al Diari Zona Sec